Klenspop: Ring's Black

9:16 AM

Hey lovely people on the internet! It's me Jenny~
(These lenses are sponsored, but this is still my honest review)


I've wanted to review these lenses, which I got from my favorite circle lens shop Klenspop, for ages. I feel so guilty! I shouldn't have postponed it... Sorry Klenspop image!

Klenspop is a Korean online shop that sells circle lenses. It has got a big variety of natural looking circle lenses and I've always been satisfied with their customer service and products! The employees are so nice!image They got some great deals, so you should definitely check Klenspop out!





Anyway, this time I got the " Ring's Black- Neo Vision ".

Basic Information:
Lens Info 
Brand: NEO VISION 
Diameter: 14mm
Graphic Diameter: 13.2mm
Base Curve: 8.6
Water Content: 38%
Disposable: 1 year

Shipping:
It took 2 weeks to arrive from Korea and this is a pretty average shipping time. What I like about Klenspop is that their packages are always well-wrapped, so I don't need to worry about my lenses getting damaged. The lenses came with a small plastic bag, a twizzer and a case.



Design:

These are black lenses, which got a streaky flower pattern. You can see the pattern better underneath. It doesn't blend in perfectly with my darkbrown eyes, so you can still see the color through it. But you will only notice that, if you pay a lot of attention or look closely. Well, it's a bit ironic that the New Diamond Blue blend in better, even though they are 'blue' lenses.


Enlargement:

The enlargement is minimal, so I will not look like an alien. These are some pretty natural lenses and so I will recommend them to people who look for natural ones. 

Comfort:
These lenses are not really comfortable. They kinda 'move' a a bit, when I blink. But this is only the left eye. I don't know if this is my fault or not. (lol) But after wearing them, my eyes got used to them and they got  a bit more comfortable. The lenses are very thin. That's why I give them  2 stars.

Price: 
I've always been surprised about how low-priced the lenses from Klenspop are! These lenses cost only $13! :) This is a great plus point c:


Overall:  and a half heart
Ring's Black are a beautiful pair of circle lenses,  but they don't really fit my eyes well. Maybe I should wear them tomorrow and see if there is a change. But I need to say  that I was very happy about the shipping, customer service and price! image


Here are my pictures~
Please excuse my eyes....I didn't sleep so well and now my double eyelids are almost gone .



Left eye with circle lens on.
With flash.

Left eye with circle lens on.
Without flash.

Both eyes are wearing lenses.
Without flash. 
Both eyes are wearing lenses.
With flash.

You can get these lenses here.
Question: Do you like black lenses?

Much love, Jenny 





You Might Also Like

41 comments

  1. The black is a bit intense for me, but it still looks natural and so I kind of love it! hahaha I also bought a pair of lenses from another company and the right eye kind of moves when I blink. I have astigmatism and I didn't account for that when I bought them and so that's my fault. Whoops.

    ReplyDelete
    Replies
    1. my friend thinks that, too! A friend of mine had been on an exchange for 3 months and when she returned she couldn't recognize me, because I got a fringe and black lenses. She thought that I was a new student lol
      I think that they are also some sites which sell astigmatism circle lenses... Do you still use these lenses which you got? Isn't that dangerous for your eyes .-.?

      Delete
  2. I have the same issue where the lens moves in one of my eyes, can't remember which! Black lenses suit you and these look super natural because your eyes and hair are very dark to begin with. I don't think I'll try black lenses again as they looked weird with my colouring! Thanks for reviewing the lenses honestly <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. The feeling is so terrible... It makes me kinda dizzy >< So I will not wear them as much as possible. Thanks a lot c: Well, your hair color changes a lot and lighter circle lenses suit you better! :)
      You don't need to thank me~

      Delete
  3. I really dislike it when the lenses move, but other than that, it looks so natural on you! I've never tried Klenspop before, so I might give it a go soon!

    May x • The MaydenBloglovin'

    ReplyDelete
    Replies
    1. urghhh I hate it so much! It feels SO uncomfortable...
      Thanks a lot c: Klenspop is really great! I'm really satisfied with them!
      Thanks for visiting and leaving a comment xx

      Delete
  4. It's really black but it look cute on you!
    You're review is really good :D

    I'm a new reader on you blog.
    Maybe we can follow each other?
    My blog: http://worldismagiiic.blogspot.fr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot~ You are so kind!!
      Sure thing! I followed you and I really like your blog! xx

      Delete
  5. They look so cute on you! They really suit you! but I personally don't really like black lenses since the patterns and colour doesn't show - then what is the point in me wearing coloured contacts? But that's just a personal issue there haha :) Like the lenses i bought are green - if you get what I'm saying, "I like the attention" i guess haha :D Especially when I spend money on it haha :L!

    I should try klenspop~! since you get from them a lot! :)

    Nikki x

    www.nolifelifelife.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha you're right! I'd been totally fascinated with the pattern, but then I realized that you cannot see it lol But I still like black lenses~ They give you the super duper cute puppy eyes! :D Who cannot resist that?
      Oh yes! I thought about getting blue or green ones, because of the "I like the attention thing" HAHA

      This makes me happy~

      Delete
  6. I'm guilty to not posting up a lens review too! I really need to catch up soon :x

    I think any lens color will look good on you! I've never tried black because my eyes are small and I feel like it would be scary on me. The pattern looks so intriguing too.

    It's unfortunate that they weren't comfortable. I think comfort is way more important than how it looks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I said that to myself a few times, too. xD Finally, I made the review wuhuu! Get going, Nicole!! c:

      Aww you are so kind! :) I think that the more vibrant colors will make me look creepy haha...
      Just give it a try and maybe you will fall in love with black lenses. :)

      Yes, that's so annoying! I totally agree with you....Comfort ftw!

      Delete
  7. I like black lenses because you cant really tell the different anyway since my eye colour is sooo dark! Even my mum worte I had black eyes in my baby book. Secretly the devil >:D

    I think you suit black lenses a lot! ^^ plus your eyes look fine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. My friends describe my eyes as a black whole lol My eyes are darkbrown .-.
      But you were definitely a cute devil <3

      Thanks a lot! You are always so kind!

      Delete
  8. Replies
    1. small eyes <3
      Sorry I was just kidding lol
      Thanks btw!

      Delete
  9. Thank you a lot for this review! You're so cute and your blog is so nice!

    Wonderholic♡姫

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're welcome ~
      Aww thank you very much <3

      Delete
  10. Omg I haven't been catching up with a lot posts lately~~ Usually when I see people wear black coloured lens, it seems very intense, but the ones your wearing, it still gives you a very natural look! Aw and to bad about the movement of the lens :( I know that feeling...>-< Great review Jenny, thanks for being honest as well! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's okay~ As long as you come back, everything is fine c:
      Thanks a lot! Somehow, I have a thing for black lenses...idk why lol
      It hella sucks o.o It was the first time that something like that had happened!
      You don't need to thank me c:

      Delete
  11. Jen, They look so cute on your eyes and really suit you. I personally don't really like black lenses because my eyes big enough. May be if I use it, look so scared. haha

    TOM AND TINS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot! Your compliment makes me happy c:
      I thought that you were always wearing circle lenses! Or am I wrong?

      Delete
  12. great lenses! hopefully we can follow each other dear. let me know if you did so I can follow you back too. Much love! ♥♥♥

    http://sartorialwackoe.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks~ I just left a comment on your blog! c:

      Delete
  13. Love the lenses on you, its so natural <3

    Join my giveaway
    www.sarahrizaga.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Yes! black contacts are my obsession! the bigger the more natural it gets, the better
    Because I like that 'no contacts' contacts look on my eyes.
    Just like how i like 'no make up' make up look xD

    I hope we can follow each other, it would be great><

    xoxo
    amfiba
    amfiba.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah me too! :) Natural circle lenses are the best things on earth! c:

      I love your blog c: I followed you~

      Delete
  16. Love the enlargement effect of these black circle lenses!
    xx
    Oh Dear Bumblebees

    ReplyDelete
    Replies
    1. I like it, too! But unfortunately I don't use them a lot haha

      Delete
  17. The lens look quite nice~ They define your eyes well :D
    but I know what you mean when u say one of the lenses move when you blink...It's annoying and it's quite uncomfortable! It happened to me when I tried one of these lenses which I can't remeber! haha
    Thx for sharing Jenny~

    Charrmyn || BTS HwaYangYeonHwa Review

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Charmaine c:
      Geez~ These lenses are great, but I hate it how uncomfy they are.
      I guess that it wasn't my fault haha
      Thanks for telling me~~

      Delete
  18. Great post:)

    i'm following you via g+, hope you can follow me back

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much :) I followed you back!

      Delete
  19. I can't use any kind of lenses but they look great on you! In the meanwhile, what you think of follow each other, maybe inspire each other? Please let me know! Kisses and have a great week! :)

    ReplyDelete
  20. i have the same problem with the lenses moving in my eye too! almost like i can see the colour of the lenses in the corners of my vision :c

    http://affidavita.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  21. Wow I've never tried circular lenses ! those look cool though! x

    http://www.liveshoptravel.com/culottes-and-peplum-top/

    ReplyDelete
  22. Indeed they look very natural and you look great.Thanks for the review, I most certainly will visit Klenspop and add some circle lenses in my wishlist.
    Hope you are having a pretty nice day, Jenny!♥

    ReplyDelete

Popular Posts

BLOGLOVIN

JennySuperGirl

Like us on Facebook

Flickr Images